April 9, 2013

Esok Exam!

esok ada exam kat UKM sana..

mintak2 aku jmpe lar tmptnye yer.. huhuhu..  sama tmpt ngan Lis.. sian Bet kena pegi smpai Shah Alam sana.. selamat mengharungi roundabout di sana yer.. hihihi..

yeeeee.. exam smpai petang.. tapi masa utk jawab 30min jer..

n mcm biasa gak.. hari ni baru bertungkus lumus mengadap Word, Excel n P.Point 2007.. adat lar kan.. hari terakhir baru jadi mcm cacing kepanasan.. pastu streSSSSS sesorang kat opis.. hhahahaha..

Lis N Bet, chayok2 yer utk exam esok..

p/s : aku siap pinjam laptop opisss.. huhuhu.. coz pc opis MS2010.. esok 2007.. so blik nnti leh godek2 celah mana table of content lar, transation lar animation segala bagai sume tue.. confirm gigil2 nk buat esok.. moga2 dipermudahkan utk kita semua..


2 comments:

Unknown said...

asalam, weh ni exam yang mane ni? kene ambik ke? kalau ambil naik gaji eh?

yaTy ♥ said...

aimi..
aku tak sure..
tapi kt website JPA tulis utk SP Gred 27/28 naik ke 32..
kan aku ada msg korang semua kat fb.. korang xdpt ke msg aku tnye pasal apply exam ni?? bulan 2 dlu aku apply..