March 17, 2009

pet society.. :)


meh cini meh..

nk cite pasal pet society kat fb nie..

best woooooo... :)

aku suke je layan menda pelik2 nie..

yg sonok nye sbb mcm2 korang leh wat kat pet yang korang jaga tue..

pastu t dpt collect duit.. dpat point gak..

duit yang korang da collect tue..

korang beli lar ape2 keperluan utk pet korang tu..

contoh cm mknan ker, pakaian ker, aksesori ker..

pape jer lar.. yang penting utk pet tue..

bkn utk korang tau..

hiks. =D

pastu kan.. kalo yang gmbar hati dia tue da mkin turun paras nye..

korang pandai2 lar bgi dia makan..

biar dia ada tenaga.. kang lapor plak dia kan..

pastu kalo yang wane biru gambar air tue da kurang pn..

korang mandikan lar dia ek..

t dia busyuk.. lalat keliling badan dia.. hahaha.. <<--btul tau.. x tpu.. :)

pastu yang tanda smile tue.. korang kena lar bagi dia hepy..

men2 ngan dia.. bwk dia g melawat kawan2 yang len.. :)


nie yang aku plng ske..

bwk pet g race.. hehehe.. lumba larik jer..

tapi siap ada halangan sume lar.. air lopak, palang ngan pisang..

tue sume korang kena elakkan lar yer.. :)

dlm sehari korang leh race 10x..

kalo mng dpt duit 30.. n 20 point..

see.. see... pet aku mng..

hahahha.. best oooo kalo dia menang..

t dia lompat gediks2.. =p

korang2 yang ada fb.. men lar benda nie ek..

hehhee..

2 comments:

waheda said...

haha.. bgus anda nyer instruction.. nant y pon nak try gak laa.. xtau pon kewujudan benda alah tu.. hehe

~yaTy~ said...

hehehe..
try tau nnti..
t leh lawan point sape yang tinggi..
hiks..
:)