April 9, 2010

Lepak2 di I-City..

[entry nie penuh dengan pic.. harap korang bersabor yerk.. aku celoteh skit jerk..]

hari jumaat mlm, lepas BIL n my sis pick up aku kat komuter batu tiga.. trus ktorang blik umah..

then dkt2 kol 9 baru ktorang kluar smula.. ktorang keluar ber5.. ngan kwn BIL aku n sorang lagik kwn my sis..

memula g makan dlu.. my sis nk makan kat Nasi Ayam Gemas, Seksyen 7 tue.. aku penah blogkan pasal tmpt nie.. [klik sini]

lepas da mkan, terus ktorang pegi ke I-City.. nie 1st time aku jejak I-City nie.. slalu nmpk dari tepi jalan jerk..

so, jom kte layan pic yerk.. =)

DSC_4888

DSC_4898

DSC_4899

DSC_4905

DSC_4914

selingan drama hindustan japs.. huhuhuhu…

DSC_4917

seeeee.. muka org terpaksa layan kerenah bininye yang gilerrrr bergamborrrrr.. muahahahaha..

p/s : sila carik persamaan mereka berdua.. [matik lar aku nnti..]

DSC_4920

DSC_4933

DSC_4962

kan ada tiang 3 tue kan.. aku suh lar akak aku panjat skali.. baru lar ada style mak yong panjat tiang kan.. hahhaha… nsib lar ada adik sengal cmnie.. =p

DSC_4968

DSC_4971

heloooo2.. ank sapoooo nie enterprem skali???

sakan ktorang gelak kan budak nie.. ktorang tengok dia, dia tengok ktorang.. smpai lar mak dia dtg amek dia, baru dia gerak dari situ..

DSC_4983

IMG_3609

sib bek kat latar belakang yang nie ada gak terselit 1 pic.. ngam2 pas ktorang bergambar nie, terus gelap gelita.. lampu2 telah dipadamkan.. ater da kol 12 kan time tue.. nak2 plak side yang nie mcm kebelakang skit..

thats y diorang padam lampu side nie ngam2 kol 12.. kang ada yang berasmaradana plak kan.. ada org yang meronda nk make sure da takde org kat sini..

dia just tutup lmpu side2 blakang.. side2 depan, still open lagikk..

so, moh lar bergerak ke depan smula yerk..

DSC_4999

mak yong nie je yang sakan bergambor yerk.. habis sume benda kat situ sume dia nk bergambor..

DSC_5008

DSC_5018

pilih lar sorang satu yerk.. of coz lar aku pilih merah.. da pink kaler tarakkkk.. hiihihi.. =)

time nie da nk balik da.. abis jalan dlm nie je da 3 jam lebih.. pergh.. da mcm pusing 1 shopping complex lar plak..

DSC_5028

alolololo.. ank sape lar yang bertanggungjawab sgt nie siap pimpin2 mak yong nie turun bukit.. [statement nk puji diri sendiri..] hhahahaha..

kesimpulannye, I-CITY mmg besttttttt!! sape kawin wat pic yang outdoor kat sini mesti cungggggggggg!! ekin, ko tak mau wat kat sini ker?? tapi ko kena p malam lar.. baru cantikkk meletupppppp!! huhhu..

DSC_4992

okeh.. habis da.. pic ada byk lagik.. tapi mls nk sumbat sume.. aku tutp entry I-City nie ngan pic nie yerk sbb aku suka pic nie.. sila lar teka yang mana aku.. huhuhu..

=)

2 comments:

Lyn Yusoff said...

best nyer..
kak lyn yg tak pegi2 lagi..
padahal dekat jer.. hehehhee

yaTy ♥ said...

kak lyn,
da boleh p jejak I-City tue yerk..
g lar bwk puteri tue sume..
sure sakan layan kerenah diorang..
sgt best!