November 14, 2012

Pekena Tosai

ni masa adik aku dtg dulu.. ada lar sebulan lepas kot.. hahahhaa.. giler peram smpai masam sungguh entry ko ni yaty.. ekekekekek..

ktorang g bekfast kat kedai mamakkkkkkk.. mana lagik kalo tak al ali bistro.. bwk sekali a'el n abyann.. akk aku ngan ibu aku xmo ikut.. so ktorang g berlima jer..

makan kat mamak pun nk mintak buku menu.. mana2 mamak sama je lar menunya.. xda berubah pun.. mcm lar dok johor tak penah g mamak kan..

itu a'el ngah pandang2 mamak yang amek order ktorang.. sbb mamak tue dok agah2 abyann..
budak kecik yang terpaksa share tosei ngan abg dia.. ekekkeke..

berebut okey diorang berdua.. tue tangan terjulur2 tue nak amek tosei sendiri lar tue.. aku kopekkan tosei tue kasik dia pegang.. aku baru nak suap roti telur dlm mulut aku, tau2 yang kat tangan dia tue dah habis dia makan.. ko telan adik ehhhh???

yang abg plak, tiap kali aku kopekkan utk adik tiap kali lar dia dok heipppp.. heippppp kan aku.. hahhaha..
tunang adik aku ikut skali.. kalo idak, xdanya nk bawk budak berdua tue g makan.. baik g tapau.. lagik selamat.. huhuhuhu..

balik tu abyann selamat mengeluarkan tosei yang dia makan.. semerbak harum dlm keter.. muahahhaha..

=p

No comments: