December 7, 2011

Dinner @ HOMST

ye budak kecik.. nak makan ape?? hehhehe..

hamek ko.. dia yang tengok menu tau.. bkan aku yg belek menu..

nie time ktorang dinner kat Homst ari senin lepas berjimba kat sunway tue lar.. hehehhe.. akak aku teringin nk makan chinese food.. hari tue p makan kat mukmin, tapi tah hape2 je rasanya.. kedai pun idok ler molek sgt.. tapi harga mencekik.. baik lar p makan kat HOMST nie hah.. kemas teratur jerk.. xda lar serabut kepala otak..

owh, xpuas tengok menu smbil duduk, dia belek smbil berdiri plak.. hahahha..

perasan tak kat topi dia ada nama dia?? a'el gitu kan.. classs ko dak kecik oiiiii.. topi siap ada nama sendiri.. topi pemberian aunty Ina dia time g bercuti kat surabaya.. suka aku tengok dia pakai topi nie.. nsib baik lar sekarang nie da boleh letak topi lama2 skit atas kepala dia.. cer time kekecik dlu, laju je tangan tue tarik.. pantang letak ape2 atas kepala..

tak ingt da kali ke berapa makan kat sini.. kadang2 kalo malas makan sini, tapau pun penah jugak.. xpenah lagik lar dpat lauk yang mengecewakan ktorang..

menu malam tue sume pilihan akak aku.. aku tukang makan jer.. hahahah..

ayam masak ape tah.. tak ingt lar.. tapi mmg sedapppppppp!!!

nie plak daging black pepper.. pun terbaiiiikkkkkkkk sedap dia.. huhuhu..

nie plak kangkung goreng belacan.. pun besttttttttt!!

mmg sume menu adalah best.. dan ktorang makan smpai licin bekas tue sume.. huhuhu..

miqhael makan pun pinggan dia licin jugak.. dia habis dlu dari ktorang.. mcm biasa gak.. dia makan sendiri.. da besar kan.. sume nk buat sendiri.. smbil2 tue suapkan dia jugak lar..

No comments: