June 27, 2011

Projek 3 Beradik!

kol 7 tetiga beradik da keluar umah.. meninggalkan dak kecik tue kat umah baby sitter dia..

singgah dlu KWSP PJ coz akak aku ngan BIL aku nk print statement dorang, then terus tuju ke destinasi utama ktorang ber3..

IMG04556-20110623-0826

PTPTN KL Sentral.. hehhehe.. pepagi hari da tuju sni.. sah2 lar nk lunaskan hutang piutang yang tertunggakkan..

IMG04557-20110623-0826

ktorang smpai dlm kol 8.15 cmtue.. so kena lar tunggu around 15mins utk dorang mula beroperasi.. kol 8.30 baru pintu nye di buka..

duduk lar dlu kat luar nun hah..

oh yeaahhh.. my name already blacklist!! tue yg hegeh2 nk p bayar.. kalo tak, tak penah ingt pun nk bayar.. huhuhuhu..

IMG04558-20110623-0836

ada 2 side.. utk check saman n black list pintu belah kiri.. utk wat semakan n bayaran pintu belah kanan.. so aku mmg sah2 lar pegi tuju pintu kiri.. akak aku masuk pintu kanan.. BIL aku p parking keter..

dorang berdua tak blacklist.. aku sorang je yg blacklist.. so dorang wat semakan utk ape tah. aku pun tak sure..

utk clearkan nama dr blacklist tue, sila clearkan tunggakan jugak yerk.. owh, jgn tnye tunggakan aku bape.. aku tengok pun terus rasa nk pengsan.. hehhehe..

keje aku ari khamis tue, msuk ptptn, kuar p maybank, msuk ptptn wat payment, msuk ptptn serahkan resit, msuk ptptn buat payment lagik, msuk ptptn serah resit lagik..

terus rasa ptptn tue da macm umah sendiri.. sbb asik kuar masuk kuar masuk je kan.. hehheheh..

owh, nama skang da clear.. takde black list dah..

so pada korang2 yg ada wat pinjaman ptptn ke hape ker, baik lar settlekan yerk.. atleast, kalo bayar skit2, tak terasa sgt.. tapi bila bayar sekelepukkk mcm tue terus, perggghhhh nngis tengok duit tue keluar woooiiiiii..

:(

No comments: