March 9, 2011

Playground =)

tgh2 aku dok layan boling utk 3rd frame tue, akak aku tepon..

hello, angah da habis ker??

lum lagik.. baru nk start frame 3.. last da nie.. nape??

hah, da habis tue terus je balik.. xpyh nk beli ape2 lagik utk anak sedara ko nie hah.. 1 keje pun aku ngan jamal tak boleh buat nie hah.. dok lar dia menyibuk sama!! balikkkkkkkkk cepattttttt!!!

tak tdo ker dia??

tdo ape nye.. baru letak da celik smula mata..

hhahahahhaha.. aku bantai gelak jer terus..

sib bek lar lane aku ngan ain main mmg laju giler.. orang lain baru nk masuk frame ke2.. ktorang da frame ke 3.. dasyat tak?? hihii..

IMG02856-20110305-1753

aku smpai umah akak aku jerk, tgk2 dak kecik nie skali dlm bilik yang akak aku dok berkemas tue.. berkepit je ngan akak aku..

terus aku kidnap dia bawak turun g playground kat bawah umah tue.. blasah lar adik yerk.. wpun ko kecik lagik, mak ngah belasah je ksik ko men kat playground..

mula2 mcm takut jer, da lama2 baru dia okeh..

buaian pun dia main gak.. aku duduk kan dia.. pandai okeh dia pegang rantai kat buaian tue.. tolak je dia pelan2.. kasik dia rasa terbuai2.. pastu menyengih mengekek tak sudah2.. hhehehe..

eh, jongkang jongkit budak2 tue pun aku bagi dia main gak.. memula aku letak dia, aku ingtkan nk enjutkan dia sesorang lar.. skali ada budak cina tue dtg, terus enjut laju2.. terlompat2 si kecik nie ke depan jongkang jongkit tue..

terus aku dukung dia smula.. sakit kot terhentak2 kemain laju mcm tue..

1/2 jam je dpt main kat playground nie.. coz lepas tue hujan da rintik2 turun..

No comments: