May 31, 2010

I Missssssss…

helluuuuuuuu…

OMG! lama gile tak update blog..

rindu sesangat kat blog nie…. hehehehe.. =)

just finished my course last thursday..

exam day sgt2 berjalan lancar.. hopefully lulus lar..

xmau repeat utk amek exam nnti.. scarryyyyyy okeh kalo kena repeat.. =p

sib bek exam hari khamis ari tue smpai tengah hari jerk..

habis exam sume tue, terus ktorang balik bilik angkut beg sume..

rasanya ktorang kot org pertama yang kuar dari IKWAS tue.. huhuhu..

dari Kluang, aku terus balik jb..

nama pn da tak sabar nk jumpa Rayyan Miqhael tue kan..

ngam2 smpai umah, Rayyan pn bangun.. cm tau2 je mak ngah dia baru smpai kan..

terus lar kena gomol ngan aku time tue gak.. hehhehe..

okeh lar, cite pasal Rayyan hold dlu ek..

aku nk update cite2 kat kluang dlu.. tapi aku selang seli kan lar jugak.. kang pengsan korang nk baca cite course aku tue kan..

da…

=)

No comments: