November 18, 2009

Tutti Frutti ~~ yummy yummy!!

masa kat sunway pyramid ari tue.. smpt lar singgah kat Tutti Frutti nie..

nie pn dari rumah lagik akak aku da ckp kat BIL aku, dia nk rasa Tutti Frutti nie..

nak tak nak, kena lar bwk kan.. nk carik kedai nie pn cm biasa lar kena rujuk kat direktori yang besar tue.. hihihi.. =p

ko tengok lar tue.. menonong je dia sorang kat depan.. BIL aku pn kena tinggal kat belakang.. pnye excited dia da jmpe Tutti Frutti nie kan..

seriously.. sgtttttt sedappppppppp!!!

its actually yogurt.. tapi da jadi macam eskrim..

mcm2 perisa yang ada.. ada vanila, coklat, laici, strawberry, blue berry, tutti frutti, buah delima kalo x silap aku, n lagik satu x ingat lar.. ada 8 perisa kat mesin2 tue..

sebelum masuk sini, kat area luar tue ada lar diorang bagi rasa skit2 kan.. so ktorang ber3 pn test lar sorang satu.. rasa cm okeh je, tue yg masuk smpai dlm tue.. hihihi..

pastu da masuk kat dalam tue, boleh mak buyong nie nk rasa semua perisa tue.. ya ampunnnn along... sib bek lar brother tue layan je kan..

dia mintak nk test satu2 perisa tue, pastu dia pn jadi tukang suap utk aku ngan BIL aku.. hahhaha.. part time keje suap org ke along??

so aku cm biasa lar kan, aku amek yg vanila cmpur ngan coklat, along aku amek coklat cmpur strawberry.. terpulang kat korang ye nk amek ape pn.. nk cmpur semua pun boleh.. xda masalah pn.. sbb nye dia kira ikut berat.. :)

lepas da amek perisa ape yang sedap2 tue, leh lar add in buah2 nie plak.. mcm2 ada kat sini.. nata de coco ada, manggo ada.. mcm2 lar.. pilih je lar mane yang suka.. kat sini aku amek manggo jerk.. :)

pastu kat sebelah buah2 tadi tue ada pilihan yang nie pulak.. ada gula2 yang mcm jeli tu, ada kacang kisar, ada bijirin milo, cornflakes, biskut coklat yang panjang tue, gula2 m&m's.. mcm2 lar.. rambang biji mata tengok.. rasa mcam nk letak je sume tue.. hihi..

yang nie aku amek gula2 jeli tue ngan bijirin milo.. bijirin milo confirm lar aku letak banyak.. aku kan penggemar MILO!

pastu tabur plak choc rice & coklat cair hershey's.. pergggghhh.. x sabor nk ngap! hehehe..

ni my sis pnye pilihan.. so total dia kena RM19.90..

this is mine.. RM15.90..

da settle 2-2 bayar, ktorang duduk makan je kat situ.. coz dia ada sediakan meja jugak.. so duduk je lar kan.. lagik pn xda org lain melainkan ktorang bertiga.. :)

then tiba2 BIL aku tnye

kak ngah pnye kena brapa??

RM15.90 -->>jujur gila jwpn aku okeh.. akak aku da pandang2 aku.. da heret beret da bibir dia..

aik, asal kak ngah pnye mahal.. napa syg pnye Rm9.90 jerk?? -->>BIL aku da pelik da, sbb akak aku pnye lagik byk dari aku kan.. :))

ke syg pnye RM19.90 tapi syg ckp kat abg RM9.90??

terus aku ngan akak aku ketawa kat situ jugak.. kantoi bangang je ngan BIL aku..

padan muka ko along, len kali nk berpakat gtau awal2.. hahahahha..

Tutti Frutti ni located kat LG2 floor.. betul2 sebelah ngan SenQ..

cuba lar rasa yer.. dijamin sedappppppp!! :)

No comments: