August 10, 2009

floria 2009 @ putrajaya

huhuhuhu...

finally.. menjejak kan kaki jugak ke floria 2009 nie.. hehheheh..

pegi ari kames mlm ari tue..

g ngan kak lily, adik dia n sepupu dia...

ktorang g berempat sajer..

kol 8 da gerak ke destinasi.. excited..!!!! :))

cantik sgttt bunga2 kat sini..

mcm2 yg diorang bentuk kan...

tapi yang frust nye tue lar.. asl nk bergambar jer.. x leh nk sentuh2 bunga..

siap ada lekat2 lagik "PLEASE DO NOT TOUCH!"

nk xnk, diri je lar dekat2 ngan bunga tue..

x feeeeeeelllllllll langsunggggggg!!!!

baru nk gedik2 pose ngan bunga2 kan.. hahhahaha..

yg excited nk bergambor aku ngan kak lily jerk..

adik dia ngan sepupu dia, ble disuruh baru bergambar..

yang ktorang berdua asal ada port yg bunga dia cantik2 jer confirm snap pic..

hah kak, tue cntik..

jom..

nk kat sini..

g cepat..

tue je lar keje ktorang.. hhahahhaa...

cantik kan diorang bentuk bunga2 tue jadi binatang..

warna warni lagik...

meriaaaahhhhhh!!!

selain dari bunga.. mcm2 gak yg ada kat sini..

yg ktorang pegi kat tmpt bunga2 n laman seni ker landskap.. tak ingat da.. heheh..
:)

kat situ pn ada mcm2 booth jualan gak.. ada kraftangan.. ada pakaian batik.. lukis2 potret.. tudung.. buat2 inai kat tangan.. mcm2 lagik lar..

mula2 ingat nk wat inai gak kat tgn..

nk wat sebelah jer.. inai yg ukir2 tue..

tapi ble pk2 blik.. x jadi..

sbb nye.. lepas tgk bunga nie nk g mkn..

kang ada yang terkial2 nk mkn.. wpun inai tue blh pakai sekejap jer, tpi x best lar.. t x merah jadik nye.. hehhee...

aku kalo pakai inai confirm nk merah2 pnye.. cm akak aku kwin ari tue gak lar.. pas aku pakai kan dia inai, aku pakai kan diri sendiri inai.. tapi sebelah jer lar.. sudahnye aku pakai smpai ke pagi, akak aku pukul 2 pagi dia da bukak.. hampeh jer.. beria-ia aku tertonggeng2 nk pakaikan kat kaki dia sume kan.. last2 x merah, padan muka..

opsss.. lari topik jap.. :))

penutup pic sendiri lar yer.. hehhehe..

daaaaaaaa.. :)

No comments: