April 1, 2009

KL book fair 2009!!!


KL book fair kembali lagikkk!!!!

tahun nie akan diadakan pada 17 - 26 April 2009 kat PWTC..

hope this year aku leh pegi..

nk sgttt bli novel time nie..

ada sape2 nk join?? hehehe..

antara novel yang aku nk carik time pesta buku ni..


aku terujaaaa gle nk carik novel nie..

tapi kalo x silap aku novel nie mmg akan dijual time kat KLBF nie..

sbb ape aku terujaaa nk novel nie...

coz novel nazurah aishah yang aku baca be4 nie besssssttttt sgt....

tajuk dia LILI BUAT NAJAH...


aku ske gle novel nie...

sedih.. hapy... skit ati... geram... bahagia.. sume ada...

dan yang paling aku suke dlm novel tue..

of coz lar watak hero nye.. si SHAHRUN NAJAH.. :)

siap bayang2 kan lagi cm mne si najah tue.. hahaha..

how sweeettttt.. =p

pape yang korang nk tau pasal book fair nie.. korang klik kat sini k..

No comments: